duminică, 20 martie 2011

O.M.4

Rezist cu stoicism sa nu te sun... Nu ma intreba de ce fac asta, nu stiu! Mi-e frica poate... sau poate doar mi se pare. Am tesut cu mintea o camasa de forta imaginara, si acum o port... cat trebuie ca sa ma protejez de tine. Evident ca nu stiu ce anume m-a determinat sa fac asta... nu mai stiu nimic! Ma plimb singura prin casa... saracul Whiskey s-a obisnuit deja, si doarme linistit in dormitor. Cat mi-ar placea sa dorm la fel de linistita ca alteori langa el... Sunt prea agitata insa. Mi-e dor de tine, si nu poti sa ma condamni, nu te-am vazut de mult. Stii ca e aproape miezul noptii si ca maine e o noua zi de munca, nu? si eu nu pot sa dorm... intr-un final cred ca o sa-mi fac un Nessquick cu lapte fierbinte... si poate adorm. Am fumat mult si azi... ca de obicei. Mi-e dor de tine... un dor nebun... Ce confortabil as dormi acum ghemuita in bratele tale...Dar, nu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu