duminică, 20 februarie 2011

Suflet tăcut

Sub vraja-ntunecată a nopţii
Eu te-am gasit...suflet tacut.
Te-am mangaiat,ti-am privit ochii,
Si-n lumea ta eu m-am pierdut.

Au trecut nopti intregi de-atunci,
Si zile multe au tot trecut,
Mi-ai spus atatea vorbe dulci,
Si-acum,s-au risipit in vant.

Pierduta am ramas de-atunci,
Si-n gand cu tine,tot mereu.
Iti simt privirea,ochii-ti reci,
Mi-apasa greu sufletul meu.

Si nopti la rand te-astept...
Nu vi.Stiu,te-am pierdut,
Te-as cauta si-n stele,
Dar drumu-i prea abrupt.

Te chem in soapta-n vise,
Si-apari,suflet tacut...
Privirea-ti-e goala,rece...
Si ma trezesc plangand.

Veni-va oare noaptea
In care-mi vei zambi,
Si la auzul vocii-ti,
Din nou voi tresari?

Te-astept si-acum...E noapte,
Si vantul urla trist...
Afara-i frig si-n sufletu-mi,
Si-un gol de necuprins.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu